Sztuka uważnej sprzedaży

Warsztat przeznaczony dla zespołów sprzedaży B2C. Pozwala on na przyjrzenie się relacji sprzedawca-klient i stworzeniu takiej drogi do klienta, która tą relację wspiera i buduje. Tak, aby dzięki nie tylko sprzedać, ale, co jeszcze ważniejsze, rozwijać przywiązanie klienta do marki.

Przykładowa agenda warsztatu:
(w przypadku szkolenia w Twojej firmie każda agenda zostaje dopasowana na podstawie badania potrzeb)

Intro: Czym jest mindfulness w sprzedaży?

Klucze sprzedażowe

Avatar sprzedawcy

Jak NAPRAWDĘ poznać potrzeby Twojego klienta?
- po co pytamy?
- słuchaj, aby zrozumieć, nie, aby odpowiedzieć
- priorytety
- zaspokajanie emocji
- dlaczego „sprzedanie kota w worku” to żaden sukces?


„Próba sił”, czyli jak kierować sprzedażą
- kto tu prowadzi?
- zmiana focusu- techniki przeniesienia
- koniec, czyli nowy początek


‘Houston, mamy problem’- jak zyskać w oczach klienta w sytuacjach spornych?
- nie-trudne sytuacje
- wykorzystaj każde okoliczności
- obsługa posprzedażowa